اصول طراحی کاراکترو شخصیت یک شخصیت از جنبه های مختلفی تشکیل شده است ، اما بخش عمده ای از خصوصیات و خصوصیات جسمی این شخصیت ناشی می شود زیرا این اولین مواردی است که هنگام تماس با آن متوجه می شوید. بسته به آنچه شما می خواهید شخصیت شما مانند شما باشد می توانید ویژگی های خاصی را اغراق کنید. به عنوان مثال ، گرد ، اشکال زاغه ای به دلیل روشی که معمولاً با نوزادان در آگاهی بصری ما همراه هستند ، به نظر می رسد کوتاه بودن. چشم های بزرگ که بهم نزدیک مرکز صورت قرار گرفته اند نیز این اثر را تقویت می کنند. زاویه های تیز و سخت ، سخت تر به نظر می رسند ، همراه با سر و صورت باریک.

هر شخصیتی را که می خواهید طراحی کنید ، همیشه به شخصیت خود در رابطه با ویژگی های آن فکر کنید. نکته تعریفی دیگر که ممکن است برخی از طراحان هنگام خلق شخصیت فراموش کنند ، افعال است. از شخصیت خود بخواهید کاری انجام دهد ، حرکت کند ، رقص کند ، چهره خاصی داشته باشد یا حالت خاصی برای اضافه شدن به شخصیت آن داشته باشد. در مثال بالا می توانید بگویید که آپاچی جوان از موضع خود مردی بسیار با اعتماد به نفس است. در زیر نمونه هایی از شکل های گرد و زاویه های واضح تر برای نشان دادن چگونگی تأثیرگذاری بر زیبایی شناسی کلی شخصیت های مورد نظر آورده شده است.

پایه-اصول-برای-عالی-شخصیت-طراحی-5

منبع تصویر

پایه-اصول-برای-عالی-شخصیت-طراحی-6

منبع تصویر

شیطان در جزئیات
حتی اگر قصد انیمیشن کردن یا شخصیت خود را از زوایای مختلفی ترسیم کرده اید ، هرگز از جزئیات کاملاً چشم پوشی نکنید. مانند همه جنبه های طراحی ، جزئیات همان چیزی هستند که شخصیت ها را جالب می کند. نوع خاصی از چشم ها ، دکمه های پیراهن ، درزهای لباس ، هر چیزی می تواند به تعریف شخصیت شما کمک کند و باعث بصری و همچنین طراحی منحصر به فرد شود.

مثال ها
حال اجازه دهید نگاهی به شخصیت های Characterzilla Super Premium Bundle بیاندازیم و ببینیم که چگونه می توان این تئوری را در طراحی شخصیت ها به کار برد.

پایه-اصول-برای-عالی-شخصیت-طراحی-9

https://maktabtv.com/Courses/character-design/

مثلاً یکی از پزشکان را بگیرید. اولین چیزی که ممکن است در مورد او بدانید این است که او بینی واقعاً بزرگ دارد. این بینی بزرگ شخصیت و شخصیت را به ویژگی های صورت خود می افزاید که بدون آن ظاهری کاملاً عمومی خواهد بود. بدن او خمیده و گرد است و دوستانه و روان به نظر می رسد. دست و پا ریز در مقابل این شکل های گرد بدن آن را متعادل می کند و طنز می افزاید. بازویی که به دور خود حلقه می کند ، او را جالب و سرگرم کننده می کند ، همانطور که گفتم قبل از اینکه شخصیت ها زرنگ و بد بو باشند ، از اضافه کردن عناصری مانند آن به شخصیت خود نترسید.

پایه-اصول-برای-عالی-شخصیت-طراحی-10

حال بیایید نگاهی به یکی از ن مشاغل درجه یک بیندازیم. من سعی کرده ام نگاهی مداوم به تمام بسته های شخصیت به گونه ای داشته باشم که شبیه به هم باشند اما از یکدیگر بی نظیر هستند. بینی بزرگ ، دست ها و پاهای ریز و همچنین بازوهای حلقه دار ویژگی هایی هستند که من برای حفظ شخصیت آن را نگه داشته ام اما کمی اصلاح کرده ام. به عنوان یک شخصیت زن ، به منظور برجسته کردن شکل نه ساعت شنی بدن ، به دنبال خطوط و زوایای تنگ تری به دور کمر رفته ام.

در هر دو مورد ، من با ترسیم آنها در عمل ، در یک موقعیت پویا به شخصیت ها "زندگی" دادم - همیشه به یاد داشته باشید که از "افعال" در کاراکترهای خود استفاده کنید و آنها را به حالت ایستاده ثابت نکنید.

درباره نویسنده: Ioana Șopov یک تصویرگر و طراح گرافیک با بیش از 4 سال تجربه در زمینه خود است. او با مارک هایی مانند Vodafone همکاری کرده و با آژانس های تبلیغاتی متعددی مانند Ogilvy و Cohn & Jansen JWT همکاری کرده است. کارهای وی در Behance را بررسی کنید و در توییتر در تماس باشید.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها